Traxxas TRX86086-4 E-Revo VXL Brushless 1/10 Elektrische Monster Truck met 2.4GHz en TSM

Vanaf: 624,90

INNOVATIE

E-Revo opent nieuw terrein met zijn sterkere low-CG-chassis, Maxx-Spec™ -aandrijfsysteem en verbeterde rijdynamiek.

GEAVANCEERDE INWENDIGE OPHANGING

De rocker-actuated vering geeft een reusachtige articulatie en dat voelt zoals een bodemloze put van pluche demping. Bijkomende voordelen zijn onder meer de ingebouwde progressieve veerconstante dankzij de geometrie van de rockers en de mogelijkheid om aanpassingen zoals rijhoogte onafhankelijk te veranderen zonder de demping en veerconstante te beïnvloeden. De interne schokbrekers zijn horizontaal gemonteerd om het zwaartepunt te verlagen en zijn op natuurlijke wijze beschermd tegen schokken en vuil. Het innovatieve ontwerp van de E-Revo-ophanging is ongeëvenaard voor rijden en performance voor alle soorten rijsituaties en terrein.

DETAILS

Met slechts een handvol onderdelen die over zijn van de vorige generatie, pakt de volgende generatie E-Revo uit met tientallen upgrades om het de ultieme auto te maken voor waanzinnige stunts en backyard bashing.

Nieuwe wielen en banden
Nieuwe grotere, vleziger, all-terrain Talon ™ EXT-banden bieden superieure off-road tractie en prestaties. Het agressieve profielpatroon heeft een hardere rubbersamenstelling en dikkere zijwanden om beter bestand te zijn tegen de 6s wielsnelheden. Nieuwe 6-spaaks zwarte wielen zijn ontworpen voor maximale sterkte samen met een ruige, dreigende houding.

Nieuwe veringarmen
Het ontwerp met dubbele wishbone van de E-Revo behoudt de juiste geometrie van de ophanging over het hele bereik van de slag. Deze hoogtechnologische ophangarmen zijn oorspronkelijk ontwikkeld met eindige elementenanalyse om slimmere manieren te vinden om breuken te weerstaan. Tegenwoordig zijn ze in bijna elke dimensie nog heftiger met meer materiaal en zijn ze sterker door nieuwe composieten die zelfs bij koud weer bestand zijn tegen impactschade.

Zwaar uitgevoerde ophangkoppelingen
De ophanging maakt gebruik van dikkere 5 mm stalen schakels met grotere staafeinden en meer schroefdraadverbinding om dit de zwaarste E-Revo-ophanging ooit te maken.

Functionele achtervleugel
Een ander kenmerk van de E-Revo, de functionele positie van de achtervleugel, is geoptimaliseerd om de weerstand te verminderen en tegelijkertijd waardevolle downforce voor stabiliteit te bieden. Een stijve, cross-braced ondersteuning maakt meerdere vleugelaanpassingen mogelijk en biedt voldoende ondersteuning in het geval van rollovers. De vleugel maakt ook een geweldige wheelie stop bij het uitoefenen van volledige 6s power!

Snelsluitende batterijdeuren
Het innovatieve chassisontwerp bevat beschermde batterijbehuizingen in de zijkanten van het chassis voor een ultra-schone look. Snelladende batterijkleppen zijn direct op het chassis gemonteerd, zodat u geen clips of hold downs hoeft te verliezen. De batterijcompartimenten zijn versterkt om praktisch flex te elimineren en een veiliger vergrendeling van de batterijdeur te bieden.

Verstelbare batterijcompartimenten
Met een sleutel, verstelbare L-braces in de batterijcompartimenten plaatsen de batterijen in meerdere posities van voor naar achter voor precieze gewichtsbiasafstemming. Een op de bovenkant gemonteerde, veerbelaste clip houdt de accu’s stevig op het laagste punt vast om het CG zo laag mogelijk te houden.

Batterij koeling ventilatieopeningen
De batterijbehuizingen worden geventileerd met kunstig ontworpen inlaten en uitgangen om koellucht aan de batterijen te leveren.

Waterdichte ontvangerbox
Het plezier van E-Revo wordt niet beperkt door modder, sneeuw of water. Een verzegelde ontvangerbox met gemakkelijke toegangsstop beschermt de TQi TSM-ontvanger voor avontuur bij alle weersomstandigheden. Vieze auto? Gewoon afspuiten. De ESC, servo’s en ontvangerbox zijn volledig waterdicht.

5 mm motorplaat
Een sterkere en dikkere 5 mm blauwe geanodiseerde aluminium motorplaat gebruikt grotere hardware om de motor op zijn plaats te houden tijdens de zwaarste bashing-sessies.

Low-profile transmissie
De transmissie zit laag in het chassis om het zwaartepunt zo laag mogelijk te houden. Een nieuw, compacter ontwerp van de versnellingsbak is geoptimaliseerd voor de werking van E-Revo. De motor wordt zo dicht mogelijk bij de middenlijn van het chassis geplaatst om de links / rechts speling van het chassis te neutraliseren.

Prijzen